COACH - įperkama prabanga
„Coach“ prekės ženklo vertybės - tai autentiškumas, inovacijos ir aktualumas. Pirmiausia susitelkę į produktą, palaipsniui išaugome ir visada laikėmės šių įsitikinimų.
Pradėjome veiklą 1941 metais Niujorke - tuomet buvome nedidelė šeimyninė dirbtuvė - tapome odos gaminių ar aksesuarų srities pradininkais ir antroje XX a. pusėje jau įsitvirtinome kaip pagrindiniai amerikietiškos odinės galanterijos gamintojai. Visai kartai tapome sąvokos ‘‘įperkama prabanga“ įsikūnijimu. Coach brendas susikūrė Šiaurės Amerikoje ir palengva sukūrė alternatyvą tradicinei prabangai. Tada išsiplėtėme už savo gimtosios rinkos ribų ir tapome pirmąja Amerikos kompanija savo kategorijoje, iškovojusia tarptautinį pripažinimą odos gaminių prekės ženklui. Šiandien Coach produktai parduodami visuose penkiuose žemynuose, daugiau nei tūkstantyje tiesiogiai valdomų parduotuvių visame pasaulyje ir dar daugybėje parduotuvių, kurias valdo mūsų pasauliniai didmeninės ir mažmeninės prekybos partneriai.
Savo prekės ženklo ateitį kuriame su vizija:
„Tapti kompanija, kuri visame pasaulyje įkūnija ŠIUOLAIKIŠKĄ prabangą.“
Tai ambicingi ateities planai, kuriuos tik mes vieninteliai esame pajėgus įgyvendinti. Tai taip pat ir išskirtinė proga padaryti prabangą prasminga, patrauklia ir prieinama visiems, trokštantiems šio to daugiau nei prestižas ar garsus prekinis ženklas.Tai būdas pagerbti individualumą, apjungus istorinį paveldą bei aktualumą dizaino ir madų pasaulyje, pateikti jums aiškią bei įtaigią Coach moters ir Coach vyro reprezentaciją pasaulinėje mūsų prekės ženklo produktų linijoje. Ruošdamiesi jau 75-o kompanijos jubiliejaus šventei ir toliau labai didžiuojamės Coach - mūsų verslu, prekės ženklu, kultūra ir žmonėmis. Šiandien Coach pavadinimas - tai sinonimas lengvam Niujorko stiliui bei Amerikos prabangos kraštovaizdžio ir nesuskaičiuojamų Coach klientų gyvenimo būdu. Mus ir toliau įkvepia mūsų gilios tradicijos , bei jaudina plačios Coach ateities perspektyvos.
VERTYBĖS
Coach kompanijoje tikime, kad talentas atsiskleidžia įkvepiančioje ir modernioje darbo aplinkoje.
Ugdome kultūrą, kurioje svarbus kūrybingumas, inovacijos, verslumas, mokymasis ir tikslų siekimas, siekiame, kad mūsų žmonės atskleistų geriausias savo savybes.
Esame talento, įkvėpimo kupinos asmenybės, savo komandiniu darbu palaikančios neblėstančią prekės ženklo sėkmę. Be to, tikime, kad Coach kultūra, tai žmonių atspindys to kas esame ir to, kuo siekiame tapti. Neįmanomame matome įmanomą.
Siekiame savo aistrų ir atkakliai ieškome naujų kelių pirmyn. Metame iššūkį išankstiniams įsitikinimams ir optimistiškai vertiname galimybes.
Puoselėjame savo smalsumą ir noriai priimame nepažįstamus dalykus.
Sakome, ką darome, darome, ką sakome ir laikome vieni kitus atsakingais, bei kuriame tikrus vertingus santykius, tiek su klientais ir partneriais, tiek tarpusavyje.
Apjungiame individualumą ir komandinį darbą. Esame efektyviai dirbančios asmenybės, kartu dirbančios Coach kompanijos labui.
Skatiname asmeninę iniciatyvą ir vertiname požiūrių įvairovę. Leidžiame savo emocijoms ir vaizduotei vesti mus pirmyn.
STUART VEVERS
Stuart Vever pradėjo dirbti Coach vykdančiuoju kūrybos direktoriumi 2013 rugsėjį ir nuo tada valdo visus kūrybinius Coach prekės ženklo aspektus, įskaitant gaminių linijas vyrams ir moterims, prekės ženklo įvaizdį ir parduotuvių atmosferą. Pereidamas į Coach iš Loewe, kur dirbo kūrybos direktoriumi nuo 2008, Stuartas jau buvo pripažintas vienu autoritetingiausių aksesuarų dizainerių pasaulyje. Prieš Loewe, nuo 2005 iki 2008, Stuartas dirbo Mulberry kūrybos direktoriumi. Savo karjerą jis pradėjo Calvin Klein, vėliau užėmė sėkmingas pozicijas Bottega Veneta, Givenchy ir Louis Vuitton. Ten dirbdamas išlavino savo įvairialypį skonį prabangai, bei tapo pripažintas vienu iškiliausių kūrybinių vadovų šioje srityje. 2006 m. Stuart laimėjo Britanijos mados tarybos įsteigtą metų aksesuarų dizainerio prizą.